Nakon kraće januarske pauze, koju smo morali napraviti zbog malog renoviranja naših prostorija, Američki kutak vratio u još ljepšem i posjećenijem izdanju!
Februar, iako kratak, nama je bio ispunjen programskim aktivnostima tokom kojih smo se družili sa učenicima i učenicama iz deset sarajevskih srednjih škola! Našim aktivnostima prisustvovalo je preko 190 učesnika!
Uz pomoć Yes Abroad učenika – predavanjima i izložbama obilježili smo Black History Month i Sedmicu svjesnosti o poremećajima u ishrani a u čast Super Bowla u Kutku je održana interesantna prezentacija o značaju i ulozi američkog fudbala u američkom društvu i kulturi. Predavanje je održao gospodina Matthew Thompson – press ataše pri Ambasadi SAD u BiH.
Održana je i info sesija o grantovima koje Ambasada pruža za projekte iz kategorija Democracy Commission i Women’s Empowerment.
Informativnu sesiju održale su kolege iz Public Diplomacy Section Američke Ambasade u BiH-a predstavnici NGO sektora imali su priliku da saznaju više o programskim i administrativnim aspektima apliciranja na projekte Ambasade. Imali smo priliku da čujemo i Omera Muminovića – Global UGRAD stipendistu koji je s nama podijelio svoje iskustvo studiranja na jednom eminentnom univerzitetu u Texasu a ugostili smo i ekipu Civitasa BiH koji su u našim prostorijama nastavili svoja redovna snimanja video predavanja instruktivne nastave za predmetne nastavnike i nastavnice građanskog obrazovanja.
Članovi Kluba knjige „Bookworm“ tokom februara mjeseca čitali su i analizirali roman- historijsku fikciju Circe (Kirka), američke spisateljice Madeline Miller a Education USA in BiH je održao prezentaciju o Esports na kojoj smo imali priliku da čujemo i Elsina Uzunovića iz Centra za razvoj i promociju novih tehnologija i esporta Arena.
Fotografije sa pomenutih događaja pogledajte u nastavku!
Više informacija o Američkom kutku Sarajevo možete naći na našoj Facebook i Instagram stranici ili nam možete pisati na acsarajevo@gmail.com
Učlanjenje u Američki kutak Sarajevo kao i učešće u aktivnostima koje organizujemo je besplatno.